sobota 23. ledna 2021

Vlastivěda - Orlová - video


Milí žáci, 
povídali jsme si ve škole o Orlové. Zkuste rodičům vyjmenovat například všechny části Orlové, říct, v jaké části města se nachází naše škola, nemocnice, kostel ...

Nyní se hezky usaďte a podívejte na video. Věřím, že spoustu míst  poznáte, a to ze školních vycházek, návštěv divadelních představení, z plaveckého výcviku apod. Samozejmě se po Orlové pohybujete i sami, s kamarády, s rodiči a příbuznými.  

Video je z roku 2017, od té doby k pár změnám došlo, ale nejsou podstatné. Budu ráda, když mi některé změny po příchodu do školy řeknete. Jsem zvědavá, kdo je objeví. A jedna otázka pro všechny. 
Uviděli jste na videu naši školu?


Hledala jsem nějakou událost, která v Orlové proběhla v roce 2021. 
Prožíváme pandemické období, moc jich není, ale jednu krásnou jsem našla.
A vy mi napište, o jakou akci se jednalo. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat