neděle 29. března 2020

Nosíme roušky - nepovinný úkol


Nosíme roušky - nepovinný úkol  

Naši milí žáčci, 
prozatím jsem žádnou vaši fotografii, na které jste v roušce, neobdržela. Můžete mi ji, pokud budete chtít, posílat různými elektronickými způsoby. Já vkládám svoji fotografii. Líbí se vám moje rouška?
Mám jich několik. Proč? 
Protože platí určíté zásady, které je nutné při jejich nošení dodržovat:
  • před tím, než si nasadíte roušku, umyjte si ruce, 
  • zkontrolujte si, zda vám rouška neodstává od obličeje,
  • roušky se potom už nedotýkejte, nesundávejte ji, 
  • po sundání roušky si opět důkladně umyjte ruce a opláchněte obličej,
  • roušku vždy vyvařte ve vodě, nechte uschnout a vyžehlete,   
  • můžete ji znovu použít. 
Pamatujte: moje rouška chrání tebe a tvoje rouška chrání mě.


Žádné komentáře:

Okomentovat